Καλησπέρα!! Αγαπητοί μου μάχιμοι συνάδελφοι δύο πράγματα να ρωτήσω:
1. Το πρώτο ερώτημα είναι:
---Σαφώς κ με τον Ν. 4442/2016 έχουν μετατραπεί σε Διοικητικά προστίματα παραβάσεις Κ.Υ.Ε. όπως η στέρηση άδειας λειτουργίας, μουσικών οργάνων, παράτασης μουσικών οργάνων. --- Ωστόσο αυτό που αναρωτιέμαι είναι από την στιγμή που η στέρηση άδειας λειτουργίας επισύρει Διοικητική πρόστιμο. Όσον αφορά την τροποποίηση;; για παράδειγμα το παρακάτω κείμενο:
«Κατελήφθη ως ιδιοκτήτης Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος ΚΑΦΕ-ΜΠΑΡ με την επωνυμία …. και να έχει θέσει σε λειτουργία ηλεκτρονικό στερεοφωνικό συγκρότημα με το οποίο αναπαράγονταν μουσική έχοντας παράλληλα τις πόρτες κ τα παράθυρα του κατ-τος ανοιχτά τροποποιώντας ή παραβιάζοντας ουσιαστικά τους όρους χορήγησης της άδειας λειτουργίας της επιχείρησης…»
Επισύρει Διοικητικό πρόστιμο με τον Ν. 4442/2016;;
2. Το δεύτερο ερώτημα είναι:
---Τώρα το καλοκαίρι εάν λάβουμε καταγγελία για διατάραξη από πανηγύρι το οποίο γίνεται στην πλατεία μίας Τοπικής κοινότητας τι είναι ορθό να κάνουμε;; Απαιτείται κάποια άδεια τέλεσης κ εάν ναι ποιος φορέας την εκδίδει;; Δήμος;; (Τώρα για την Ιστορία ρώτησα ένα παλιό συνάδελφο εδώ στην επαρχία και μου είπε: «δεν κάνεις τίποτα απλά πας και χορεύεις και εσύ….)
--- Εάν υπάρχει καταγγελία από την Α.Ε.Π.Ι. ή άλλο οργανισμό διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων;; Λαμβάνουμε κατάθεσης υπαλλήλου – καταγγέλλοντα κ ακολούθως εφαρμόζουμε την αυτόφωρη διαδικασία σε βάρος του υπευθύνου π.χ. Πρόεδρο τοπικού συλλόγου;; Απαιτείται καταβολή παραβόλου;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ βαθέων…
Ως προς την εκτέλεση δημόσιας
<p>Ως προς την εκτέλεση δημόσιας μουσικής εφόσον δεν υπάρχει άδεια δημόσιας εκτέλεσης από τους αρμόδιους οργανισμούς συλλογικής διαχείρησης πνευματικών δικαιωμάτων όπως η GEA ισχύουν οι κυρώσεις που προβλέπονται από το αρθ.66 του ν.2121/93.</p>
Πανηγύρις
<p>Σ ευχαριστώ θερμά!!</p>
<p>---'Ενα τελευταίο..σχετικά με την τελευταία παράγραφό σου, που αφορά οργανισμόύς διαχείρησης πνευματικών διακαιωμάτων.</p>
<p>Συνήθως οι νόμιμοι εκπρόσωποι αυτών (οργανισμών) προσέρχονται και καταθέτουν για το ότι στερούνται άδεια δημόσιας εκτέλεσης.</p>
<p> </p>
<p>1.Προς επιβεβαίωση, είναι πλημμεληματικού χαρακτήρα σωστά;;</p>
<p>(απ' ότι και εγώ εμπειρικά έχω ακούσει και θυμάμαι ναι)</p>
<p> </p>
<p>2.Απαιτείται και η προσκόμιση σχετικού παραβόλου για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων??</p>
N. 2121/1993
<p>Ωστόσο θα το κοιτάξω κ εγώ εάν δεν το έχεις πρόσφορο στο μυαλό σου, ήτοι άρθρο 66 ν.2121/1993 και θα το ξεκαθαρίσω.</p>
<p> </p>
<p>Καλή συνέχεια, να είσαι καλά!!</p>
Είναι πλημμέλημα και εφόσον
<p>Είναι πλημμέλημα και εφόσον είναι αυτεπάγγελτο δεν απαιτείται παράβολο κατά την άποψη μου.</p>
Συνάδελφοι καλημέρα
<p>Συνάδελφοι καλημέρα</p>
<p>Διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την apriori αντιμετωπιση των θεμάτων μουσικής ως υπαγόμενα σε ΑΕΠΙ</p>
<p>η ΑΕΠΙ ΔΕΝ (Ε) ΔΕΝ εκπροσωπει την παγκοσμια μουσικη αλλα ΜΕΡΟΣ αυτης</p>
<p>ΔΕΝ ειναι νομικα ορθο να πηγαινει καποιος αυτοφωρο κατηγορουμενος για στερηση αδειας απο την ΑΕΠΙ οταν τα δικαιωματα της μουσικης που παιζεται ΔΕΝ εχουν παραχωρηθει στην ΑΕΠΙ</p>
<p> </p>
<p>Ειναι σαν να αναθετεις μια υποθεση σου στον δικηγορο Α και να πηγαινει στα ξεκαρφωτα ο δικηγορος Β να καταθετει αγωγες στο ονομα σου</p>
Πανηγύρις
<p>Οκ σεβαστό αυτό που προανέφερες.</p>
<p> </p>
<p>Το θέμα είναι πώς τώρα το καλοκαίρι και δη στην επαρχία υπάρχουν καταγγελίες και προσέρχονται στα τμήματα άτομα που σου επιδεικνύουν έγγραφο πληρεξουσιότητας απο έναν οργανισμό διαχείρισης πνευματικών διακαιωμάτων (Α.Ε.Π.Ι.) και επικαλούνται τον νόμο περί πνευματικών διακαιωμάτων και καταθέτουν ενόρκως περί στερήσεως (όπως προανέφερε ο συνάδελφος στην παραπάνω θέση του) και ακολούθως περιμένουν κάνοντας και συνεχή τηλέφωνα στον αξυπ...</p>
<p> </p>
<p>Αλλά να πω την αλήθεια δεν έχω "ψαχτεί" πολύ πάνω στο θέμα αλλά θα το κοιτάξω.</p>
<p>Ευχαριστώ καλή συνέχεια σε όλους!!</p>
μπορεις απλα να ρωτησεις
<p>μπορεις απλα να ρωτησεις ενορκως :</p>
<p>''ποιο συγκεκριμενο τραγουδι εκτελεστηκε, τα δικαιωματα του οποίου διαχειριζονται απο την ΑΕΠΙ και απο ποιά σύμβαση παραχώρησης αποδεικνεται οτι τα δικαιώματα παραχωρούνται στην ΑΕΠΙ και οχι σε καποιον αλλον οργανισμο διαχειρισης πνευματικων δικαιωματων ?</p>
<p>Αποσπασμα απο την ιστοσελιδα της ΑΕΠΙ</p>
<p>http://www.aepi.gr/index.php?option=com_content&task=blogsection&am…;
<p style="font-family: Tahoma; font-size: 11px; background-color: rgb(255, 255, 255);"><b>Ερώτηση:</b> Ποιοι θεωρούνται χρήστες μουσικής και ποιες οι υποχρεώσεις τους;<br>
<b>Απάντηση: </b>Σύμφωνα με την ισχύουσα Ελληνική Νομοθεσία (Ν. 2121/ 1993) και τις διεθνείς συμβάσεις, για οποιαδήποτε μορφή χρήσης μουσικών έργων απαιτείται<strong> η έγγραφη άδεια των δημιουργών / δικαιούχων,</strong> η οποία χορηγείται μέσω του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης, <strong>εφόσον τους εκπροσωπεί</strong>, που στην προκειμένη περίπτωση είναι η ΑΕΠΙ.<br>
Χρήστες μουσικής είναι λοιπόν όλοι εκείνοι, ατομικές επιχειρήσεις ή μη, που εκμεταλλεύονται μουσικά έργα για εμπορικούς σκοπούς και με οποιονδήποτε τρόπο. <br>
Για παράδειγμα, μερικοί από τους χρήστες είναι:<br>
- όσοι επιθυμούν να εγγράψουν ή/και να εκτυπώσουν ή/και να θέσουν σε κυκλοφορία μουσικά έργα που ανήκουν στο ρεπερτόριο της ΑΕΠΙ (π.χ. δισκογραφικές εταιρείες, εργοστάσια εκτύπωσης κτλ.).<br>
- εκείνοι που σκοπεύουν να εκτελέσουν μουσικά έργα δημόσια (π.χ. ραδιοφωνικοί/τηλεοπτικοί σταθμοί, διοργανωτές συναυλιών, μπαρ, κέντρα διασκέδασης, ξενοδοχεία κτλ.) με οποιοδήποτε τρόπο μετάδοσης.<br>
- όσοι σκοπεύουν να προβάλουν, πουλήσουν ή και απλά διαθέσουν δωρεάν online μουσικά έργα.<br>
Για οποιονδήποτε τρόπο χρήσης (όπως τα ανωτέρω ενδεικτικά παραδείγματα), μουσικών έργων <strong>του ρεπερτορίου των δημιουργών / δικαιούχων που εκπροσωπούνται από την ΑΕΠΙ ή τους διεθνείς Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης συμβεβλημένων με την ΑΕΠΙ</strong>, η χρήση νομιμοποιείται μόνο με την έγγραφη άδεια της ΑΕΠΙ.</p>
Διάβασε και αυτην την
<p>Διάβασε και αυτην την εγκυκλιο αλλα βεβαιωσου απο τη γραμματεια οτι δεν εχει τροποποιηθει</p>
<p> </p>
<p>http://my-radioshow.gr/PUBLIC_FOLDER/eggrafo-ipourgeiou.pdf</p>
Πανηγυρις
Ok spiros θα κοιτάξω με το καλό από βδομάδα κ στην γραμματεία μου κ τα λέμε εκ νέου εάν έχω κάποια απορία.να είσαι καλά!!
Λοιπόν, ισχύει το εξής:
<p>Λοιπόν, ισχύει το εξής:</p>
<p> </p>
<p>Πνευματικά Δικαιώματα κλπ:</p>
<p>1η περίπτωση: Ενημερώνεσαι απο την ΑΕΠΙ οτι θα γίνει συναυλία στην περιοχή σου και θα εκτελεστούν έργα δημιουργών που έχουν αναθέσει την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων τους στην ΑΕΠΙ (ή στην ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ). Τους ζητάς να σου το κάνουν εγγράφως και ακολούθως εφαρμόζεις τα περί παρεμπόδισης δημόσιας εκτέλεσης, δηλαδή Απαγόρευση Δημόσιας εκτέλεσης έργων των οποίων οι δημιουργοί έχουν αναθέσει την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων τους στην ΑΕΠΙ (ή στην ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ) και ΜΟΝΟ αυτών (δεν απαγορεύεις γενικά τη δημόσια εκτέλεση μουσικής - αν το πράξεις πιθανόν να σε πάρει τηλέφωνο μέχρι και ο Τραμπ).</p>
<p>2η περίπτωση: #αυτή θα συμβεί είτε ως αυτοτελής έιτε σε συνδυασμό και σε συνέχεια της προηγούμενης περίπτωσης# Έχει ξεκινήσει η συναυλία και δέχεσαι καταγγελία για παραβίαση της σχετικής νομοθεσίας απο οποιονδήποτε.<br>
α) Αν ο εκπρόσωπος της ΑΕΠΙ (ή ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ -στο εξής αυτές οι δύο εταιρίες γράφονται ως ΟΣΔ (Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρησης) για ευκολία) είναι στο σημείο όπου λαμβάνει χώρα το αδίκημα, πας, τον ρωτάς "έχουμε παραβίαση???" σου λέει "ναί έχουμε". Απευθείας συλλαμβάνεις αυτόν που διαπράτει το αδίκημα, πάτε όλοι μαζί στο τμήμα και κάνεις το εξής: - Κατάθεση αστυνομικού οτι κατά τον έλεγχο που διενήργησε διαπίστωσε να παίζουν τα τραγούδια τάδε τάδε τάδε με στίχους τάδε κλπ - Κατάθεση του εκπροσώπου του ΟΣΔ όπου θα καταθέτει ενόρκως οτι τα τραγούδια που αναφέρει ο αστυνομικός (του κάνεις ερώτηση συγκεκριμένα για τα τραγούδια ή/και τους στίχους που άκουσε ο αστυνομικός) είναι τα τάδε τάδε και τάδε των τάδε και τάδε δημιουργών οι οποίοι ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ (ή όλων των) ΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΣΔ. Κατόπιν προβαίνεις στη σύλληψη του δράστη καθώς τότε πλέον είσαι σίγουρος για τη διάπραξη του αδικήματος και πακέτο εισαγγελέα.<br>
β) Αν ο εκπρόσωπος του ΟΣΔ δεν είναι στο σημείο , πας, καταγράφεις στίχους, τίτλους, εκτελεστή, υπεύθυνο διοργανωτή , τα πάντα όλα, γυρίζεις, κάνεις έγγραφο στον ΟΣΔ με το οποίο ενημερώνεις οτι απο τον έλεγχο προέκυψε η δημόσια εκτέλεση των τάδε τραγουδιών ή/και στίχων και ρωτάς ΑΝ τα συγκεκριμένα έργα αποτελούν έργα των οποίων ο/οι δημιουργοί ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ (ή όλων των) ΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΣΔ (ή καλύτερα το κάνεις προς αμφότερους τους νομίμως υφιστάμενους και αναγνωρισμένους ΟΣΔ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα). Περιμένεις απάντηση. Σου απαντούν θετικά (εγγράφως), σχηματίζεις δικογραφία. Εντός ορίων αυτοφώρου ζητάς (κατά την άποψή μου) απευθείας κατα παραγγελία λήψη ένορκης κατάθεσης απο την αστυνομική Υπηρεσία στην εδαφική αρμοδιότητα της οποίας εδρεύει ο ΟΣΔ (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), ζητάς να σου σταλεί άμεσα αντίγραφο της ένορκης και μόλις το πάρεις, συλλαμβάνεις ή αναζητάς, εκτός ορίων αυτοφώρου υποβάλλεις εισαγγελέα και περιμένεις προκαταρκτική.</p>
<p> </p>
<p>ΧΡΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ Κ.Υ.Ε.</p>
<p>Η χρήση μουσικής άνευ γνωστοποίησης δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα. Μην μπερδευτείς με τα καταστήματα που έχουν άδεια μουσικών οργάνων σε ισχύ και τα πετυχαίνεις σε φάση που έληξε η Α.Μ.Ο. Απο τη στιγμή που λήγει η ΑΜΟ γεννάται υποχρέωση γνωστοποίησης της χρήσης μουσικής. Πλην όμως Η ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΧΡΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ θέτει περιορισμούς, ενώ η έλλειψή της <strong>αποτελεί ποινικό αδίκημα </strong>(πταίσμα) ως επίσης και η μη τήρηση των περιορισμών που θέτει αυτή (ενώ παράλληλα μετράει ως παράβαση για τις σφραγίσεις) (ισχύουν και αρκετά άλλα που δεν εχω το χρόνο τώρα να γράψω)</p>
<p>ΧΡΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΑ ΚΛΠ</p>
<p>Ως περιοριστικός όρος της άδειας παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής (ή παλιάς εν ισχύ άδειας μουσικών οργάνων) διώκεται ως πταισματική παράβαση όταν παραβιάζεται. Προσωπικά διαφωνώ εδώ και χρόνια αλλά η γνώμη μου δεν έχει τόση βαρύτητα έναντι πρακτικών που ασκούνται χρόνια στην Υπηρεσία. Για μένα ήταν παραβίαση των υγειονομικών όρων υπο τους οποίους χορηγήθηκε η άδεια λειτουργίας του καταστήματος, έχοντας διαβάσει αρκετές εκθέσεις του σώματος Επιθεωρητών Υγείας και έχοντας αντιληφθεί 100% το σκεπτικό υπο το οποίο τέθηκαν τα όρια της έντασης της μουσικής εντός των καταστημάτων (λοιπών και κέντρων διασκέδασης). Όποιος τα διαβάσει αντιλαμβάνεται απευθείας οτι έχουμε θέμα υγειονομικών όρων. Για περισσότερες πληροφορίες πάνω στο θέμα διαβάζεις Παναγιώτη Χαλαζωνίτη - Σώμα Επιθεωρητών Υγείας - Αθήνα, όποη εξηγεί για ποιό λόγο τέθηκαν συγκεκριμένα όρια, ποια η σχέση αυτών με τα δομικά υλικά (τα συνήθη) των καταστημάτων κλπ και φυσικά θα αντιληφθείς οτι ανοιχτή τζαμαρία σε κατάστημα και χρήση μουσικής στα 80db δεν εξυπηρετούν σε καμία περίπτωση το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε η Α5/3010. Όπως και να έχει σήμερα με τη νέα υγειονομική διάταξη τα ανοιχτά παράθυρα σε επιχείρηση υ.ε. ...."<strong>Δεν αποτελεί ορθή υγιεινή πρακτική η παραμονή ολόκληρης ή μέρους της πρόσοψης του οικήματος μονίμως ανοιχτή και η υγειονομική υπηρεσία μπορεί να απαιτεί την τοποθέτηση σταθερών (μη ανοιγόμενων) κουφωμάτων αν κρίνεται αναγκαίο για λόγους υγιεινής ή για λόγους Δημόσιας Υγείας." και αυτό εκτός των άλλων για την "<strong>αποτροπή όχλησης των περιοίκων". </strong></strong>Για μένα σε περίπτωση ανοιχτής τζαμαρίας ή πόρτας κλπ απαιτείται έγγραφη ενημέρωση της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας για σχετική αυτοψία ώστε να αποφανθεί αν προκύπτει κίνδυνος για τη δημόσια υγεία κλπ και φυσικά να επιβάλει είτε κυρώσεις είτε διορθωτικά μέτρα<strong><strong>. </strong></strong>Την ίδια στιγμή παράλληλη ενημέρωση του Δήμου ώστε να επανεξετάσει το θέμα της χρήσης μουσικής εντός του καταστήματος. Όπως και να έχει πάντως η νέα υγειονομική ως προς το θέμα των παραβάσεων είναι σαφής και προβλέπει τον Υγειονομικό έλεγχο σε κάθε περίπτωση ο οποίος γίνεται απο την Υγειονομική Υπηρεσία. προσωπική μου άποψη λοιπόν, για τις παραβάσεις της νέας υγειονομικής, όπου απαιτούνται σχετικές γνώσεις , διαπιστώνουμε, ενημερώνουμε, κάνουν αυτοψία και αποφασίζουν κυρώσεις ή διορθωτικά μέτρα.</p>
<p><br>
<strong><strong>Το πανηγύρι.</strong></strong></p>
<p>Το πανηγύρι είναι μια δραστηριότητα ψυχαγωγικού περιεχομένου. Π.Δ. 12/2005, Ν.4264/2014. Καταλαμβάνεται κοινόχρηστος χώρος? Τι μουσική παίζει? Πουλάνε σουβλάκια? (εμπορική δραστηριότητα- υπαίθριο εμπόριο - πιστοποιητικά υγείας), έχει άδεια δημόσιας εκτέλεσης (εφόσον δεν παίζει copyright free μουσική και εφόσον οι δημιουργοί των έργων που ακούγονται έχουν αναθέσει την προστασία μπλα μπλα μπλα)? Πίστεψέ με αν ασχοληθείς με πανηγύρι σωστά, δεν θα ξαναγίνει πανηγύρι στην περιοχή σου και πιθανότατα δεν θα ξανασχοληθείς κι εσύ με την αποστολή της Αστυνομίας (θα συνταξιοδοτηθείς νοητά). Σε πανηγύρια και εκδηλώσεις του Δήμου να προσέχεις πολύ την καραμέλα "δε χρειάζεται ΑΕΠΙ γιατί είναι εκδήλωση του Δήμου" και άλλα τέτοια. Πίστεψέ με, δεν ισχύουν. Έχε πάντα υπόψη την υπ'αριθ. 1/2009 απόφαση του Αρείου πάγου.</p>
<p> </p>
<p><strong>Διατάραξη απο εκδήλωση - πανηγύρι- συναυλία και λοιπά σε ανοιχτό - υπαίθριο χώρο (όχι κατάστημα υ.ε. )</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Κατά την προσωπική μου άποψη και μετά απο πολλές εργατοώρες διαβάσματος και σκέψης δεν υφίσταται καμία μορφή διατάραξης (ασχέτως αν τα δέχονται τα δικαστήρια. Η δίκη είναι θέμα του τι προβάλει η κάθε πλευρά ως στοιχείο. Ο Δικαστής μόνος του δεν υπερασπίζεται με νομολογία κλπ. Η παράνομη πράξη δεν τιμωρείται όταν χρησιμοποιηθεί σωστά η νομολογία ο αθώος τιμωρείται όταν δεν προβάλει τα στοιχεία που πρέπει) η οποία να διαπιστώνεται απο αστυνομικό. Διατάρραξη απο κατάστημα υ.ε. διαπιστώνεται με ηχόμετρο. Δεν διαπιστώθηκε? Μήνυση του διαταρασόμενου - κατάθεση του αστυνομικού. Συναυλία κλπ μήνυση απο διαταρασσόμενο - κατάθεση αστυνομικού σχετικά με τις διαπιστώσεις του αντικειμενικά και όχι υποκειμενικά. Αυτό μόνο ως προς τη ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ έτσι? Αν θέλεις απλά, πολύ απλά να κάνεις κάτι ώστε να είσαι οκ εσύ, έχεις την Α.Δ. 3/1996 όπου</p>
<p><span style="font-size:12px;">"Ώρες μεσημβρινής και νυκτερινής ησυχίας - Απαγορεύσεις</span></p>
<pre><span style="font-size:12px;">Άρθρο 1</span></pre>
<p><span style="font-size:12px;">3.Κατά τις ώρες της μεσημβρινής και νυκτερινής ησυχίας απαγορεύονται</span></p>
<pre><span style="font-size:12px;">β. Η λειτουργία κάθε μουσικού οργάνου ή συσκευής ραδιοφώνου, μαγνητοφώνου ή
τηλεόραση σε υψηλή ένταση, οι φωνασκίες, οι θορυβώδεις χοροί και κάθε άλλη
θορυβώδης εκδήλωση σε κατοικίες ή άλλους ιδιωτικούς χώρους.
γ. Τα τραγούδια, οι φωνασκίες, η χρήση μουσικών οργάνων, η λειτουργία ραδιοφώνων,
μαγνητοφώνων και τηλεοράσεων στους δρόμους, πλατείες και δημόσιους γενικά χώρους
κατοικημένων περιοχών, καθώς και μέσα στα οχήματα μεταφοράς του κοινού. "
Ίσως μου διαφέυγει αυτή τη στιγμή αλλά άδεια χρήσης μουσικής σε τέτοιες εκδηλώσεις... δεν προβλέπεται απο κάπου.
Ίσως κάνω λάθος σε κάποια θεματάκια, αν εντοπίσει κάτι κάποιος ελεύθερα με διορθώνει - συγνώμη για τα ορθογραφικά.
</span></pre>
Κ.Υ.Ε - ΠΑΝΥΓΗΡΙΣ
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ συνάδελφε μου!! Αφιέρωσες πραγματικά χρόνο για όλα αυτά που έγραψες, να είσαι καλά!! Καλή συνέχεια κ καλή άδεια εάν δεν έχεις πάρει!!
Μια μικρή συμπλήρωση που
<p>Μια μικρή συμπλήρωση που κάνει τη διαφορά σε περιπτώσεις στεγασμένων ή υπαίθριων περιφραγμένων χώρων (συναυλιακοί χώροι - εκδηλώσεων κλπ): <strong>Νόμος 4229/2014 (ΦΕΚ Α 8 10.1.2014)</strong></p>
<p>Έχοντας μελετ΄σει τώρα τελευταία τον ν.4442/16 το συμπέρασμα που αποκόμισα είναι ότι όλες οι παραβάσεις που έχουν σχέση με τα Κ.Υ.Ε είναι διοικητικά πρόστιμα που τα επιβάλουν οι κατατόπους Ο.Τ.Α μετά από ενημέρωση δική μας,για οποιαδήποτε παράβαση υπάρχει αυτοί αποφασίζουν μετά από επιτόπια έρευνα τους.</p>
<p>Για τις διάφορες εκδηλώσεις τις άδειες βγάζουν οι δήμοι μετά από ενημέρωση και των τμημάτων τροχαίας εφόσον καταλαμβάνουν και δημοσίους οδούς ,ως προς την διατάραξη υποβάλλονται κανονικά τα νόμιμα στον υπεύθυνο που διενεργεί την εκδήλωση.</p>