Συνάδελφοι καλημέρα… Ελπίζω στη βοήθεια σας στο θέμα που μου προέκυψε… Κατά τη διάρκεια ελέγχου που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι σε ΙΧΦ, οι πινακίδες κυκλοφορίας του δεν αντιστοιχούν στον αριθμό πλαισίου του αμαξώματος. Αμέσως το όχημα μεταφέρεται στο οικείο Τ.Α., όπου αρχίζει το μπέρδεμα… Στο όχημα διαπιστώθηκε ότι έχουν κατατεθεί οι πινακίδες από το 1997 από τον ιδιοκτήτη του (ας τον πω Ι), αλλά κατά τον έλεγχο οδηγείτε από άλλο άτομο (ας τον πω ΙΒ) ο οποίος είχε τοποθετήσει πινακίδες άλλου οχήματος (νόμιμου). Αφού λοιπόν δεν ήταν κλεμμένο η πάσα έφτασε σε εμένα… Από τις σχετικές ερωτήσεις διαπιστώθηκε ότι ο Ι, έδωσε σε κάποιον άλλο (άγνωστο του) το όχημα λόγω χρέους του, χωρίς να το μεταβιβάσει όμως, αλλά κατέθεσε πινακίδες το 1997, και εν συνεχεία ο ΙΒ αγόρασε το όχημα το 2000 από τον… άγνωστο και το κινούσε με πινακίδες του νόμιμου οχήματος του αδερφού του (ας τον πούμε Γ). Και έρχομαι εγώ να ρωτήσω, α) τι παραβάσεις βεβαιώνουμε και σε ποιους; β) τη σχετική μήνυση που θα συνταχθεί, θα την υποβάλλουμε σε βάρος όλων των εμπλεκομένων και για ποια άρθρα (πταίσμα ή πλημ/μα) και γ) και κυριότερο το όχημα τι γίνεται (δεν έχει πινακίδες, ΚΤΕΟ, ασφάλεια και ουσιαστικά ούτε ιδιοκτήτη); Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα και ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Ευχαριστώ πολύ...
<p>Αρχικά σε υπερευχαριστώ... Από το πλαίσιο ιδιοκτήτης παραμένει ακόμα ο πρώτος (που το 1997 κατέθεσε πινακίδες), αλλά και οι άλλοι δύο παραδέχονται ότι, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αγόρασαν το όχημα, οπότε μήπως πρέπει να επιβληθούν σε όλους τα διοικητικά πρόστιμα και μηνύσεις το αρ.88 του ΚΟΚ, για τη μη μεταβίβαση; Εφόσον ιδιοκτήτης προκύπτει τουλάχιστον στα χαρτιά ο πρώτος, αυτός θα πάρει το προσωρινά ακινητοποιημένο όχημα; Να υποθέσω το παραλαμβάνει με κάποια υπεύθυνη δήλωση ότι θα το πάει σε ιδιωτικό χώρο;</p>
θα κανεις εγγραφο ερωτημα στο
<p>θα κανεις εγγραφο ερωτημα στο μεταφορων να σου απαντησει ποιος ειναι ο ιδιοκτητης βαση του βιβλιου μεταβολων του οχηματος . στα προστιμα οπου αναφερει η νομοθεσια οδηγος βαζεις αυτον που κατεληφθει να το οδηγει και ιδιοκτητη οτι σου απαντησει το υπουργειο. για την αρση ακινητοποιησης θα πρεπει το οχημα να ασφαλιστει αρα θα δεις ποιον θα αναγραψει η ασφαλιστικη εταιρια ιδιοκτητη διοτι θα πρεπει να δει χαρτια που να τον κατονομαζουν ως ιδιοκτητη,και επισης το οχημα να εφοδιαστει με στοιχεια κυκλοφοριας πινακιδες & αδεια για να φυγει απο το σημειο ακινητοποιησης.ειδαλλως μονο εμφορτο εφοσον γινει ασφαλιση απο την εταιρια η με προσωρινα στοιχεια κυκλοφοριας το λεγομενο Μ απο την ΔΟΥ που θα ζητησει ο ιδιοκτητης .οσο για το πταισμα εννοεις το αρθρο 89 για την μη μεταβιβαση αλλα θα πρεπει να ελεγξεις τι χαρτια και αν εχουν υπαρξει μεταξυ τους που να αποδεικνυει αγοραπωλησια η καποια καταγγελια του πωλητη για μη μεταβιβαση απο τον αγοραστη .</p>
Βασικά εγώ τον οδηγό θα το
<p>Βασικά εγώ τον οδηγό θα το είχα στείλει σούμπιντο αυτόφωρο για πλαστογραφία. Νομίζω έπρεπε να γίνει εξ αρχής.</p>
Εχω την εντυπωση οτι οι
Εχω την εντυπωση οτι οι πινακιδες κυκλοφοριας θεωρουνται εγγραφα. Ας απαντησει σχετικα οποιος γνωριζει παρακαλω.
<p>αρθρο 4 ν.3446/06 -παρ.1.3,1.11,κανονικα το προστιμο για την ασφαλεια . για να δεις τον ιδιοκτητη θα αναζητησεις το βιβλιο μεταβολων του φορτηγου το οποιο ενδεχομενως να ναι κατατεθειμενο στο μεταφορων . μπορεις να χτυπησεις πλαισιο να δεις ποιον σου βγαζει ιδιοκτητη και φυσικα εγγραφο ερωτημα στο μεταφορων να σου πει ποιος ειναι ο τελευταιος ιδιοκτητης .</p>