Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
ισχυει οτι γραφεις θα πρεπει να εργαζεσαι μεχρι 42 ωρες, αν ομως εργαζεσαι παραπανω ο επιπλεον χρονος προσμετρατε στο χρονο εργασιας και στις 3 βδομαδες θα σου οφειλει μια επιπλεον ημερησια αναπαυση. αν και κανονικα ως γραμματεια τμηματος θα πρεπει να εργαζεσαι 07:30-15:00
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Το 07:30-15:00 μας το ξεκαθάρισαν από την αρχή ότι το ξεχνάμε και μας βάλανε να δηλώσουμε τι 8ωρο μας βολεύει (07-15, 07.30-15.30, κτλ). Οπότε εάν κατάλαβα καλά και από την παλαιότερη ανάρτηση: Δευτέρα-Παρασκευή 8ωρο, Σάββατο 4,5 ώρες, και οι επιπλέον 2,5 ώρες του Σαββάτου θα συγκεντρώνονται και θα δίνεται εξτρά ρεπό σε κάθε 4 Σάββατα ή Κυριακές. Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!!
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
07:30-15:00 δουλεύουν όλοι οι μάχιμοι αστυνομικοί που εργάζονται σε γραφείο. Μήπως έχεις κριθεί ως υπηρεσία γραφείου και ξέχασες να μας το πεις? Γιατί τότε μόνο βγάζει άκρη το ότι σε έβαλαν να δηλώσεις τι ωραριο επιθυμεις 07:00-15:00, 07:30-15:30 και πάει λέγοντας. Αν είσαι υπηρεσία γραφείου δεν ισχύει το εβδομαδιαίο 42ωρο για εσένα, καθώς το 2011 ψηφίστηκε νόμος ο οποίος αλλαξε το ωράριο των δημοσίων υπαλλήλων και ισχύει επίσης για τους αστυνομικούς τιθέμενους σε κατάσταση υπηρεσίας γραφείου και για το πολιτικο προσωπικό, σύμφωνα με τον οποίο ο εβδομαδιαίος χρόνος εργασίας αυξήθηκε από τις 37,5 ώρες στις 40. Και όταν λέμε εβδομαδιαίος εννοούμε Δευτέρα έως Παρασκευή. Επίσης κάθε χρόνο οι αστυνομικοί που έχουν τεθεί σε κατάσταση υπηρεσίας γραφείου και το πολιτικο προσωπικό μέχρι το τέλος Ιουνίου υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση με την οποία δηλώνει τι ωράριο επιθυμεί να δουλέψει, και εάν η υπεύθυνη δήλωση δεν υποβληθεί μέχρι τέλος Ιουνίου τότε θεωρείται αυτοδικαίως ότι θα τηρείται το ωράριο του προηγούμενου χρόνου. Αν λάβουμε υπόψη όλα αυτά βγάζουμε μία άκρη με αυτά που ρωτάς.
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Όχι. Μάχιμος κανονικά!!! Σε όλη τη Θεσ/κη τα γραφεία τα έχουν έτσι. Μας είπαν ότι συμπαρασύρθηκαν τα ωράριά μας λόγω λοιπού Δημοσίου και πλέον δουλεύουμε 8ωρο τις καθημερινές. Ισχύει τίποτα διαφορετικό που μας το κρύβουν; Γιατί σαν "υπερωρία" μας προσθέτουν μόνο τις ώρες πέραν των 4,5 του Σαβ/κου που συνήθως δουλεύουμε τουλάχιστον 6ωρο.
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
αυτο που λες ως προς το ωραριο εργασιας 8ωρο σε γραμματεια ισχυει μονο για τα επιτελεια και μονο, μη σας κοροιδευουν
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Έγινε παιδιά. Σας ευχαριστώ πολύ. Αύριο θα το θέσω υπόψη του Γραμματέα και του Δ/τή και θα ενημερώσω αν δεν γίνει αποδεκτό.
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
ΕΡΩΤΗΣΗ: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΟΙ ΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 40 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ? ΑΥΤΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΘΗΜΕΡΟ?
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Το είδος των Υπηρεσιών και το ωράριο εργασίας που δύναται να διατίθεται ο κρινόμενος που μετατάσσεται σε υπηρεσία γραφείου καθορίζεται απο την Α.Υ.Ε. Αν η Επιτροπή κρίνει ότι μπορεί να εργάζεται Σαββάτο, Κυριακή τότε φυσικά και θα λάβει αποζημίωση πενθημέρου. Συνήθως όμως οι μεταταχθέντες σε υπηρεσία γραφείου δεν εργάζονται τα Σαββατοκύριακα και δεν λαμβάνουν αποζημίωση πενθημέρου. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 584/1985 (Φ.Ε.Κ. Α'.204/9.12.1985)
«Οργάνωση και λειτουργία Υγειονομικής Υπηρεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας».
Υπάρχει σχετική παλαιότερη συζήτηση.
[url=http://www.policenet.gr/portal/eforum/forum-astynomikos-astynomia/240.h…]