Καλησπέρα σε όλους.
Υπηρετώ σε γραφείο αλλοδαπών νησιώτικης διεύθυνσης και ένεκα λαθρομετανάστευσης δεν μου ορίζεται συγκεκριμένο ωράριο εργασίας. Η υπηρεσία μου ανακοινώνεται προφορικά και είναι διαφορετική καθημερινά.
Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα, αστυνομικός που υπηρετεί σε υπηρεσία γραφείου τι ωράριο μπορεί να διατεθεί, μέχρι τι ώρα καθώς και αν το σύνολο των ωρών εργασίας ανά εβδομάδα μπορεί να ξεπερνά τις 44,5 ώρες για κατάσταση που πλέον δεν θεωρείται έκτακτη?
Υπάρχει δλδ από πλευρά διοίκησης η δυνατότητα διάθεσης μου καθημερινώς σε διαφορετικά ωράρια όπως 07 15 15-23 ή 08-16 16-24 όπως έχει προταθεί από την αντίστοιχη διεύθυνση?
Παράκληση αν υπάρχει δυνατότητα να μου υποδείξει και το αντίστοιχο ΠΔ.
Κάνε αναφορά με σχετικές τις
<p><span style="font-size:12px;">Κάνε αναφορά με σχετικές τις από πάνω !!!</span></p>
<p>Π.Δ.394/2001 όπως τροποποιήθηκε κσι αντικαταστάθηκε με το αρ.1 του π.δ.173/2013. Απλά με το αρ. 1 του Π.Δ. 173/2013 καθιερώθηκε η υποχρέωση ανακοίνωσης στο προσωπικό, του χρόνου που θα διατεθεί σε υπηρεσία, σε εβδομαδιαία βάση. </p>