Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
08:13 | 03/06/2019

Του Μπαλάσκα Χρήστου 

Αντιπροέδρου Ε.ΑΣ.Υ.Α.

Έχω κι άλλες φορές αναφερθεί στο θέμα των περιπολικών και των μοτοσυκλετών στην ΕΛ.ΑΣ. Η κατάσταση έχει φτάσει σε σημείο που ο κίνδυνος για τούς συναδέλφους οι οποίοι επιβαίνουν σε αυτά είναι τεράστιος.

Δεν είναι μόνο η ελλιπής συντήρηση λόγο έλλειψης κονδυλίων. Είναι και το γεγονός ότι κυκλοφορούν οχήματα τα οποία παρελήφθησαν το 1998 από την ΕΛ.ΑΣ. Και ακόμα μετά από εικοσιένα χρόνια διατίθενται για την προστασία των πολιτών καταγράφοντας στο κοντέρ τους πάνω από επτακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Το χειμώνα οι συνάδελφοι κρυώνουν και το καλοκαίρι ψήνονται, διότι τα κλιματιστικά είναι εκτός λειτουργίας εδώ και χρόνια. Τώρα κάποιος θα πει το κλιματιστικό σε μάρανε; Ναι και αυτό. Μπορεί να αποδώσει ο αστυνομικός όταν κάνει υπηρεσία με σαράντα βαθμούς φορώντας πλήρη εξάρτηση και αλεξίσφαιρο;

Όχι κύριοι δεν μπορεί. Και σε λίγο αρχίζουν οι μεγάλες ζέστες.

[custom:google-ads]

Δεν είναι μόνο αυτό όμως.

Πριν λίγες μέρες συνάδελφοι που υπηρετούν σε κεντρικό Α.Τ. με παρακάλεσαν να μπω στο περιπολικό τους να διαπιστώσω την κατάσταση πού βρίσκεται το όχημα.

Η κατάσταση ήταν τραγική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ανακοίνωση του Αρχηγείου για το θέμα της καταβολής νυχτερινής αποζημίωσης στους αστυνομικούς

Ήταν ένα XSARA του 1998 με σκισμένα καθίσματα, σπασμένη πλάτη του καθίσματος του οδηγού και το χειρότερο εκτός όλων των άλλων, το σύστημα διεύθυνσης του περιπολικού άκρως επικίνδυνο.

Σε ερώτησή μου για το πως πηγαίνουν στα σήματα οι συνάδελφοι μου είπαν ότι κάνουν το σταυρό τους και πηγαίνουν σιγά σιγά για να μη τους φύγει καμιά ρόδα στο δρόμο. Κατόπιν βρήκα όχημα άλλου Α.Τ. και εκεί η ίδια κατάσταση.

Απορώ. Γιατί δεν υπάρχει μέριμνα τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. να περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ; Μάλλον διότι το εξήντα τοις εκατό θα κρίνονταν ακατάλληλα για κυκλοφορία. Δηλαδή οι ζωές των αστυνομικών έρχονται σε δεύτερη μοίρα;

Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν περιπολικά έχουν πάρει φωτιά στο δρόμο εν κινήσει η αν έχει κοπεί η κρεμαγιέρα στο δρόμο;

Η ίδια κατάσταση περίπου και στις μοτοσυκλέτες της ομάδας ΔΙΑΣ.

Περιπολούν με φθαρμένα ελαστικά και φρένα αμφιβόλου ποιότητας καθ’ ότι οι συνάδελφοι τα πληρώνουν από την τσέπη τους και τα κανονικά είναι πανάκριβα.

Στην ομάδα Ζ υπάρχουν μοτοσυκλέτες περασμένων δεκαετιών και πάει λέγοντας.

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών βρίσκεται δίπλα στους συναδέλφους προβάλλοντας τα προβλήματα και κάνοντας ότι μπορεί για την επίλυσή τους. Μένει να δούμε αν θα ιδρώσει κανένα αυτί.

Απόσπασμα από την εφημερίδα της Ένωσης Αθηνών "Σύγχρονη Αστυνομία" που μόλις κυκλοφόρησε

 

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis