Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by Elcamino82 on Κυρ, 06/04/2017 - 23:02
Καλησπερα κ καλο διαβασμα σε ολους. Παρακληση στο σαιτ για ανεβασμα της υλης οπως μας εχει κακομαθει τοσο καιρο... ;)
Greek

Υποβλήθηκε από isaia. Ημερομηνία: Κυρ, 12/03/2017 - 17:13 Μόνιμος σύνδεσμος

Καθώς επίσης κόπηκε και ένα άτομο με 178 μόρια λόγω έκθεσης.... δεν υπήρχε άλλος με περισσότερα από 157 μόρια που να κόπηκε από έκθεση. Αυτά..

Υποβλήθηκε από superman1924. Ημερομηνία: Κυρ, 12/03/2017 - 17:42 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Παιδια καλησπερα , μηπως γνωριζει κανεις σχετικα με το τι γινεται απο δω και περα για οσους εχουν περασει, θα πρεπει να παρακολουθησουμε το επιμορφωτικο σεμιναριο και μετά να προαχθουμε ή θα βγει η διαταγη προαγωγης σχετικα συντομα και την ανοιξη ωσ συνηθως θα παρακολουθησουμε το σεμιναριο ?</p>
<p>Επισης τι γινεται με αυτους που εχουν αδεια ανατροφης τεκνου, ονομαζονται Αρχ/κες και οταν επιστρεψουν παρακολουθουν το επιμορφωτικο σεμιναριο ?</p>
<p>Ευχαριστω</p>

Υποβλήθηκε από Stevengrk. Ημερομηνία: Κυρ, 12/03/2017 - 18:02 Μόνιμος σύνδεσμος

Με το σημα πρωτο δεκαημερο γεναρη παιρνεις και φορας το βαθμο. Σεμιναριο την ανοιξη ειναι υποχρεωτικο μεν αλλα μπορεις να αλλαξεις αν χρειαστει γκρουπακι και υπρχει προβλεψη να το περασεις αν υπαρχει συνεχες κωλυμα επομενο/α ετη . Μοναδικο προβλημα αν δεν το περασεις το σεμιναριο μια διαταξη που επιτρεπει σε ανωτερο σου να σου επιβαλει καθηκοντα ( πχ σκοπια ;; ) του προηγουμενου σου βαθμου ωσοτου το περασεις και εσυ αλλα τον βαθμο τον κατοχυρωνεις κανονικοτατα γεναρη ασχετα απο το σεμιναριο

Υποβλήθηκε από superman1924. Ημερομηνία: Κυρ, 12/03/2017 - 19:31 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Εισαι δυναμη συναδερφε να 'σαι καλα.</p>
<p>&nbsp;Τωρα παιρνω 2/3 Ανθυποποταμου , λογικα στη μισθοδοσια του Φεβρουαριου θα ενσωματωθει η νεα κλιμακα αποδοχων αλλα ποιον βαθμο θα αναγράφει μηπως ξερεις ?</p>

Υποβλήθηκε από toktok. Ημερομηνία: Κυρ, 12/03/2017 - 23:20 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Συνάδελφε, δεν ξέρω αν θα σε παρηγορήσουν ή θα σε εξοργίσουν τα γεγονότα που θα σου περιγράψω παρακάτω!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Συνάδελφος, στις εξετάσεις του 2015, συγκέντρωσε 201 μόρια (<strong><u>20</u></strong>&nbsp;ΠΔικ, <strong><u>20</u></strong>&nbsp;ΑστΔικ,<u>&nbsp;<strong>18</strong></u>&nbsp;ΠΚωδ) χωρίς μόρια από ξένη γλώσσα και κόπηκε με 9αρι στην έκθεση!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Συνάδελφος , στις ίδιες εξετάσεις συγκέντρωσε 143 μόρια (εκθ 10, ΠΚωδ 13, ΑστΔικ 20 και <u><strong>ΠΔικ 01 !!!</strong></u>&nbsp;(μονάδα) συν 12 μόρια από ξένες γλώσσες και προήχθει σε Αρχιφύλακα (Π.Σ.)!!!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Ξέχασα να ανάφερω και κάποιες περιπτώσεις στην έκθεση, με τους δύο βαθμολογητές να βάζουν 10αρια και τον τρίτο 9αρι ( συνάδελφος συγκεντρωσε 179 μόρια χωρίς ξένη γλώσσα και κόπηκε με αυτό τον τρόπο!).</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Βγάλε συμπέρασμα ....&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από toktok. Ημερομηνία: Κυρ, 12/03/2017 - 23:51 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Σου εύχομαι, ειλικρινά, του χρόνου να είσαι στους προαχθέντες γιατί το αξίζεις! Δεν είναι δίκαιο να σε κόβουν με 179 μόρια και να προάγεται άλλος με 157 ....&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από arisio. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 00:21 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Συγχαρητήρια σε όσους πέρασαν και καλή επιτυχία σε όσους θα ξαναπροσπαθήσουν. Ένα σχόλιο για τις ξενες γλώσσες: συνεχίζω να υποστηρίζω και αυτά που ανέφερα προχθές. Και επειδή κάποιοι λένε για το κέντρο της Αθήνας και για τουρίστες κλπ κλπ έχω να πω: Α) αρ. 233 Διορισμός Διερμηνέα ΚΠΔ (οπότε να τελειώνει η καραμέλα αυτη) και Β) ειδικά για το κέντρο της Αθήνας θεωρώ οτι χρήσιμη είναι η γλώσσα Ουρντού και οχι Αγγλικά Γαλλικά Ιταλικά κλπ κλπ. Οπότε απο του χρόνου ας βάλουν και αυτή τη γλώσσα οπως επίσης πιάνο, μπουζούκι και κλαρίνο για να μπορεί ένας Αξ/Υπ να κάνει σωστά τη δουλειά του. Παιδιά ας ειμαστε λίγο αντικειμενικοί. Επίσης να αναφερω οτι εγω πέρασα για να μην ειπωθούν διάφορα.. Απλώς δεν μου αρέσει προσωπικά να βλέπω συναδέλφους με καλούς βαθμούς στα μαθήματα της δουλειάς μας να ειναι εκτός. Γιατί στην τελική μια στο τόσο θα χρησιμοποιήσουν ξένη γλώσσα ενω Π.Κ. και Κ.Π.Δ. καθημερινά. Αααα εχω και πτυχίο ΑΕΙ επιθυμώ εδω και τωρα να παίρνω μονάδες μόνο και μόνο απο το πτυχίο. Αν ειναι δυνατόν. Μπράβο σε όσους ξέρουν γλώσσες μακάρι να ηξερα και εγω οχι τις δυο που ξέρω αλλά δέκα, αλλά κατά τη γνώμη μου να μετράνε εφόσων μπεις π.χ. στους 200 που ζητάει φέτος η διαταγή, με βαση τα μαθήματα της δουλειάς μας, για να πετύχεις καλύτερη σειρά σε αυτούς τους 200 και όχι εφοσων είσαι απλά επιτυχών. Τέλος επειδή πριν μερικα χρόνια για μια μονάδα δεν μπήκα στην αξιωματικών απο κατατακτήριες να πω μη σας παίρνει απο κατω. Η προσπάθεια μετράει.. Και στην Αξιωματικών μπορεί να γράφουν με ανοιχτούς Κώδικες αλλά τα πρακτικά ειναι πολυ δύσκολα. Ρωτήστε...! Και ξαναλέω: είναι μεγάλο πλεονέκτημα να ξέρεις γλώσσες.&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από tasost. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 09:02 Μόνιμος σύνδεσμος

Θερμά συγχαρητήρια στους προαχθεντες και καλή δύναμη σε όσους δεν τα κατάφεραν, ιδιαίτερα, αν είχαν διαβάσει αρκετά.
Έδωσα πρώτη φορά φέτος θεωρώ ότι η βαθμολόγηση ήταν αυστηρή μεν, ακριβοδικαιη δε. Το σύστημα εξετάσεων, στη δομή του και στη φιλοσοφία του απαράδεκτο φυσικά αλλά από τη στιγμή που συμμετειχαμε το αποδεχτηκαμε.
Γενικότερα θεωρώ ότι τα θέματα είχαν διαβάθμιση στη δυσκολία τους ώστε να διακρίνονται οι καλά προετοιμασμενοι από τους μέτρια προετοιμασμενους.
Φυσικά το θέμα με τις ξένες γλώσσες το θεωρώ εντελώς άδικο καθώς θα πρέπει κρινομαστε στο αντικείμενο της δουλειάς μας και όχι στα... γαλλικά.
Για όσους ξαναδωσουν εύχομαι καλό κουράγιο και καλή επιτυχία

Υποβλήθηκε από newpolicem. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 12:50 Μόνιμος σύνδεσμος

Θα ηθελα να καταγραψω την γνωμη μου και όποιος θελει μπορει να το παρει σαν συμβουλη το παρακατω. Αρχικά με οσους μίλησα μετα το τελος καθε μαθήματος ειχαν γραψει όλοι πολύ καλά έλεγαν, δηλαδη στα 30 ατομα οι 29 ειχαν γραψει αριστα ελεγαν. Η βαση δηλαδη επρεπε να φτασει 200 μορια αν λαμβαναμε υποψην τι ελεγαν ολοι μετα το γραψιμο καθε μαθηματος. Ε δεν γινεται να εγραψαν ολοι αριστα ρε παιδια καποια λαθος εκτιμηση εκαναν.Ας κοιταξουμε και λιγο σε εμας πριν κατηγορησουμε τους αλλους δινοντας αλλοθι στον εαυτο μας.Και αυτο γιατι αν πιστευουμε οτι μας έκοψαν λογω πχ βυσματος αλλων δεν θα μπορουμε να βελτιωθουμε και να κατανοησουμε τι λαθη καναμε. Οντας φοιτητης παράλληλα σας λεω οτι δεκάδες φοιτητές βγαινουν απο το μαθημα νομιζοντας οτι εχουν περασει με βαθμο και τελικα κοβονται.Οποιος ειναι φοιτητης ή συναναστρέφεται με φοιτητες ξερει τι λεω.Κ εκει βυσμα παιζει; Η συμβουλή μου ειναι πριν ψαξουμε για εξωτερικους εχθρους να προσπαθησουμε να καταλαβουμε τι καναμε εμεις οι ιδιοι λαθος ωστε να το βελτιωσουμε στην επομενη προσπαθεια μας.Η αποτυχια ειναι αποτυχια εάν δεν μάθουμε από αυτήν.

Υποβλήθηκε από tasost. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 13:58 Μόνιμος σύνδεσμος

Συμφωνώ.
Είναι διαδικασία επιμονή, ιδιαίτερα αν δεν έχεις ταλέντο στην αποστηθιζεις.
Επομένως η εμπειρία της πρώτης φοράς είναι καθοριστική για επόμενη εξέταση αν καταλάβεις τι έφταιξε

Υποβλήθηκε από toktok. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 16:10 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>&nbsp; &nbsp;Ας μιλήσουμε με γεγονότα και όχι με υπόθεσεις για το τι έγραψε ο κάθενας.</p>
<p>&nbsp; &nbsp;Η συνάδελφος που έγραξε δύο 20αρια Π.Δικ. - Α.Δικ. και 18αρι ΠΚ, αλλά κόπηκε με 9αρι στην έκθεση, ποιο λάθος πρέπει να ψάξει ακριβώς για να διορθώσει. Είναι δυνάτον άνθρωπος που γράφει 20αρια να μην μπορεί να γράψει δυο γραμμές έκθεση!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp;Αλλά ας υποθέσουμε (πράγμα που θεωρώ απίθανο, διότι στον ΠΚ και την ΠΔικ περιλαμβάνονται και πρακτικής φύσεως ερωτήματα, δεν είναι αποστήθιση μόνο) ότι&nbsp; για οποιονδήποτε λόγο, η συγκεκριμένη συνάδελφος δεν έγραψε κάλα στην έκθεση. Έπρεπε να κοπεί και να προαχθεί κάποιος άλλος που έγραψε<u> 01(μονάδα) στην ΠΔικ</u>&nbsp; και 10αρι στην έκθεση; Ποια χαοτική διαφορα υπάρχει μεταξύ του 10 και του 09 στην έκθεση στις δύο περιπτωσεις; Ενώ η χαοτική διαφορά ανάμεσα στη 01(μονάδα) και το 20αρι στην ΠΔικ δεν λαμβάνεται υπόψιν!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Επίσης, πως γίνεται σε ένα τόσο υποκειμενικό μάθημα όπως είναι η έκθεση, να συμπίπτουν οι βαθμοί και των τριών βαθμολογητών; Καμία απόκλιση, άντε το πολύ μιας μονάδας...</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp;Δεν πιστεύω να αλλάξει κάτι ούτε με την αναβαθμολόγηση. Η μόνη λύση θα ήταν η κατάργηση της βάσης του δέκα στην έκθεση.&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Υ.Γ. Το παράδειγμα που ανέφερα δεν είναι το μοναδικό που γνωρίζω. Υπήρξαν περιπτώσεις, που κόπηκαν κάποιοι στην έκθεση, επειδή οι δύο βαθμολογητές τους έβαλαν 10αρια και ο τρίτος 9αρι!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από tasost. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 17:28 Μόνιμος σύνδεσμος

Συμφωνώ είναι άδικο αλλά δεν ξέρουμε την κάθε περίπτωση, ίσως να μη διαχειριστηκε καλά το χρόνο ίσως να βγήκε εκτός θέματος, μόνο γενικές κρίσεις μπορούμε να κάνουμε και όχι ειδικές αφού δεν ξέρουμε επ ακριβώς τα γεγονότα

Υποβλήθηκε από tasost. Ημερομηνία: Δευ, 12/04/2017 - 17:32 Μόνιμος σύνδεσμος

Διαφωνώ, η έκθεση είναι μάθημα σημαντικότερο. Ανακριτικες εκθέσεις θα γράφεις δεν γίνεται να είσαι ανορθογραφος και να μην μπορείς να αποδόσεις σωστά κάποιο νόημα. Το υποκειμενικο της βαθμολόγησης χρήζει βελτίωσης. Μου φαίνεται τρομερό ότι μπορεί κάποιες κάποιοι να κόβονται "κατόπιν εντολής" μέσω της έκθεσης

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis