Το ολοκαίνουριο Honda ZR-V διαθέτει ισχυρό υβριδικό σύστημα e:HEV που βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα, αλλά και στη Formula 1. Η μονάδα ισχύος αποτελείται από δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα νέο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης. Το σύστημα αποδίδει 184 ίππους και 315 Nm ροπής προσφέροντας στο ZR-V υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία.
Επιπλέον, το σύστημα αναγεννητικής πέδησης αξιοποιεί την ενέργεια που χάνεται κατά το φρενάρισμα για να φορτίσει την μπαταρία EV. Η καρδιά του ZR-V είναι το προηγμένο σύστημα e:HEV, το οποίο παρέχει εντυπωσιακές επιδόσεις, οικονομία και αθόρυβη λειτουργία. Οι επιλογές προγραμμάτων οδήγησης προσθέτουν ακόμη καλύτερη οδηγική εμπειρία. Η λειτουργία Normal, που προσφέρεται ως προεπιλογή, εξασφαλίζει καλή απόδοση κατά την καθημερινή οδήγηση, ενώ για ακόμη πιο δυναμικές επιδόσεις, υπάρχει το πρόγραμμα Sport. Επιπλέον, η επιλογή Snow είναι διαθέσιμη, προσαρμόζοντας την απόδοση για να προσφέρει την ιδανική οδηγική εμπειρία σε χειμερινές συνθήκες.
Διαβάστε επίσης
Το μοντέλο διαθέτει πολύ καλό εργονομικό σχεδιασμό. Χαρακτηριστικά όπως τα μπροστινά καθίσματα που παρέχουν σταθεροποίηση του σώματος, τα έξυπνα χειριστήρια και η ανεμπόδιστη θέα στο δρόμο είναι παραδείγματα της ιδανικής εργονομίας. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι πολυτελή. Οι λεπτομερείς πινελιές, οι πολλές πρίζες φόρτισης και οι αποθηκευτικοί χώροι, προσφέρουν αρκετές λύσεις στον οδηγό και τους επιβάτες. Με τον απαλό, ατμοσφαιρικό φωτισμό και την ανοιγόμενη πανοραμική γυάλινη οροφή που διαθέτει η έκδοση Advance, η καμπίνα αποκτά άλλο αέρα. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει 390 λίτρα που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φθάσει και τα 1.322 λίτρα.
Όπως και στο Civic e:HEV έτσι και στο νέο μοντέλο της εταιρείας, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 ίππων και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα. Με το υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 γρ/χλμ (WLTP) και κατανάλωση από 5,7λτ/100 χλμ.
Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον τη λειτουργία EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας παράλληλα την ομαλή και άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης. Όταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, γίνεται αυτόματη μετάβαση στη λειτουργία Hybrid Drive κατά την οποία οι τροχοί κινούνται μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.
Σε σταθερές υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα περνά στη λειτουργία Engine Drive και τροφοδοτείται άμεσα και αποδοτικά από τον βενζινοκινητήρα με ελάχιστες απώλειες και την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα μόνο όταν είναι απαραίτητο. Όταν οι απαιτήσεις ενέργειας αυξάνονται κατά την κίνηση με υψηλές ταχύτητες που προσεγγίζουν την τελική, το σύστημα επιστρέφει στο Hybrid Drive για να απελευθερώσει την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
Το ZR-V διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: Elegance, Style, Sport και Advance με τη λιανική τιμή να ξεκινά από τα 44.700 ευρώ.