Το MG4 έχει καταφέρει μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα να αποσπάσει θετικές εντυπώσεις και να γίνει το ιδανικό ηλεκτρικό για να μπει ένας ενδιαφερόμενος στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.
Η ξεχωριστή του εμφάνιση γίνεται σημείο αναφοράς. Τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα και η μάσκα εμπρός, δίνουν το στίγμα της σπορ διάθεσης, ενώ το κάνουν περισσότερο μοντέρνο και ελκυστικό. Πίσω από την εντυπωσιακή σχεδίαση των προβολέων κρύβεται και μια πολύ υψηλή τεχνολογία, μιας και το φωτεινό σύνολο αποτελείται από 28 μονάδες LED, ενώ από 36 LED το κάθε ένα, αποτελούνται τα φλας του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, μεγάλη εντύπωση κάνει και το πίσω μέρος, στο οποίο η σχεδίαση φαίνεται να κορυφώνεται σε ό,τι έχει να κάνει με το σύνολο του μοτίβου της αισθητικής που αποκαλύπτεται. Όπως και εμπρός, έτσι και πίσω, τα φωτιστικά σώματα έχουν κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση μιας φουτουριστικής εικόνας υψηλής αισθητικής. Σημαντικό στοιχείο της εικόνας του πίσω μέρους, είναι και η πίσω αεροτομή κοντά στην οροφή, που παραπέμπει σε αμιγώς σπορ κατασκευή.
Διαβάστε επίσης
Ομοίως και η καμπίνα του MG4, αποπνέει μια φρεσκάδα. Υπάρχουν ποιοτικά υλικά και η εξαιρετική συναρμολόγηση δίνει έναν premium αέρα. Η «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα είναι ιδιαίτερα λειτουργική και με καλή εργονομία. Πίσω από το τιμόνι μια ψηφιακή οθόνη παίζει το ρόλο του πίνακα των οργάνων προσφέροντας πληρότητα πληροφοριών, ενώ κεντρικά τοποθετημένη στο ταμπλό είναι η υψηλής ανάλυσης και αφής οθόνη με διαγώνιο 10 ιντσών, που δίνει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του συστήματος infotainment.
Ο μεταλλικός επιλογέας για την κίνηση του αυτοκινήτου, τονίζει την premium διάθεση. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 363 λίτρα, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να επεκταθεί έως τα 1.177 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στα 4,3 μέτρα του μήκους του, το MG4 προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 15 εκατοστά, τα οποία αποδεικνύονται αρκετά για τις περιπτώσεις που ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί σε χαλαρές εκτός δρόμου διαδρομές.
Το κινητήριο σύνολο έχει τοποθετηθεί στην πλατφόρμα MSP (Modular Scalable Platform) και δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Συνδυάζεται με τρεις εκδόσεις μπαταρίας, 51, 64 και 77 kWh καθαρής χωρητικότητας. Ο ηλεκτροκινητήρας της πρώτης αποδίδει 170 ίππους και εμφανίζεται αυτονομία 350 χιλιομέτρων, στη δεύτερη περίπτωση η απόδοση είναι 204 ίπποι και η αυτονομία φτάνει τα 450 χιλιόμετρα, ενώ στην τρίτη περίπτωση η απόδοση είναι 245 ίπποι και η αυτονομία φτάνει τα 520 χιλιόμετρα. Στη κορυφή της γκάμας του MG4, συναντάμε την έκδοση του XPOWER, ενός τετρακίνητου μοντέλου με επιδόσεις supercar, που η απόδοσή του φθάνει τους 435 ίππους και η αυτονομία του τα 385 χιλιόμετρα. Η έκδοση με τη μπαταρία των 51 kWh έχει onboard φορτιστή 6,6 kW, ενώ οι υπόλοιπες έχουν φορτιστή 11kW. Αντίστοιχα, η πρώτη έκδοση μπορεί να συνδεθεί με ταχυφορτιστή έως 88 και οι υπόλοιπες τρεις με 140 kW. Μπορεί να φορτίσει από το 10 έως το 80% της μπαταρίας του, μόλις σε 35 λεπτά της ώρας. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις στο δρόμο, αμφότερες οι δύο πρώτες εκδόσεις του μοντέλου εμφανίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική τους ταχύτητα είναι κοινή, στα 160 χλμ./ώρα. Για την Luxury έκδοση η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 6,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι στα 180 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειωθεί πως για να πιάσει το XPOWER την ταχύτητα των 100 χιλιομέτρων την ώρα αρκούν μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 200 χλμ./ώρα. Η τιμή κτήσης της βασικής έκδοσης του μοντέλου (μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2») διαμορφώνεται στα 24.448 ευρώ.