Το νέο DS3 ξεκίνησε την διάθεσή του στην ελληνική αγορά. Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το 2018 η πρωτοποριακή σχεδίαση, τα πολυτελή υλικά και οι τεχνολογικές καινοτομίες το ξεχώρισαν από τον ανταγωνισμό, ενώ δύο χρόνια αργότερα η αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του, το κατέστησε σημείο αναφοράς στην πολυτελή B SUV κατηγορία.
Βασίζεται στην πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP, προκειμένου να παρέχει βέλτιστη ασφάλεια, οδηγική απόλαυση και άνεση. Στο νέο μοντέλο εφαρμόστηκαν νέες διαδικασίες σχεδίασης και συναρμολόγησης, με στόχο την μεγιστοποίηση της οδηγικής ηρεμίας στο εσωτερικό, καθώς και τη βελτίωση της ασφάλειας. Η νέα τεχνική συγκόλλησης των εξαρτημάτων προσφέρει αυξημένη ακαμψία κατά 30%, παράλληλα τα εξαρτήματα που βιδώνονται αυξάνονται κατά 10% και αντικαθιστούν τα συνδεόμενα εξαρτήματα, ενώ γίνεται χρήση ειδικών υλικών μεταξύ των συναρμογών που βοηθούν στην ελαχιστοποίηση της τριβής με αποτέλεσμα να εξαλείφεται ο ανεπιθύμητος θόρυβος στην καμπίνα.
Διαβάστε επίσης
Τέλος, η χρήση καινοτόμων υλικών, όπως ο χάλυβας πολύ υψηλής αντοχής και σύνθετα υλικά αλουμινίου σε συνδυασμό με τη χρήση συμπαγών κινητήριων συνόλων υψηλών επιδόσεων βοηθούν στην μείωση του βάρους του οχήματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τον βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή.
Διαθέτει διαισθητικό σύστημα infotainment που είναι πλήρως προσαρμόσιμο με widgets, προσφέρει 3D πλοήγηση και περιλαμβάνει έναν προσωπικό βοηθό, την IRIS, που αναγνωρίζει φυσική ομιλία.
Η κεντρική οθόνη αφής 10,3'' υψηλής ανάλυσης, βασικός εξοπλισμός σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Παράλληλα ο πίνακας οργάνων 7'' χωρίζεται σε 2 ζώνες και επανασχεδιάστηκε βάσει των νέων προτύπων της μάρκας. Τέλος, το τιμόνι ενσωματώνει πλέον τα χειριστήρια των συστημάτων ADAS, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων και τα χειριστήρια για βασικές λειτουργίες του νέου συστήματος infotainment.
Το νέο DS 3 E-Tense είναι το πρώτο μοντέλο του oμίλου Stellantis που φέρει μια νέα ισχυρή μπαταρία, χωρητικότητας 54kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 50,8kWh), με νέα χημική σύσταση που βελτιώνει αισθητά την ενεργειακή πυκνότητα. Παράλληλα η θερμική διαχείριση με κυκλοφορία υγρού και η αντλία θερμότητας, επιτρέπει στη μπαταρία γρήγορη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η νέα μπαταρία μπορεί να επαναφορτίσει από 0 έως 80% σε 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, ενώ σε τριφασικό wallbox 11 kW AC μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 5 ώρες.
Παράλληλα, ο νέος ηλεκτροκινητήρας HSM, προσφέρει ισχύ 115 kW (156 ίππους) ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη στον οδηγό και εξασφαλίζει την απόλυτη οδηγική απόλαυση με μηδενικές εκπομπές. Η νέα μπαταρία σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αυξάνει την αυτονομία του οχήματος σε 404 χιλιόμετρα, ενώ ο οδηγός του νέου DS 3 E-Tense έχει στην διάθεσή του έως 575 χιλιόμετρα αυτονομίας σε αστικό περιβάλλον.
Την γκάμα ολοκληρώνουν ο κινητήρας BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8 και δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 100 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και PureTech 130 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8.