Το καλό έγινε καλύτερο. Η 2η γενιά του Hyundai Kona ανέβασε ακόμη περισσότερο τον πήχη και δίνει ακόμη μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Με διαστάσεις που αγγίζουν την C κατηγορία, ουσιαστικά γεφυρώνει το κενό που υπήρχε ανάμεσα στο Tucson και το Bayon, αφήνοντας στο τελευταίο ουσιαστικό πεδίο δράσης.
Οι διαστάσεις του είναι σημαντικά μεγαλύτερες από τον προκάτοχό του, καθώς το μήκος αγγίζει τα 4,35μ, το πλάτος είναι 1,82μ και το ύψος 1,57μ, Το μεταξόνιο είναι 2,66μ. Έχει υιοθετήσει μια αισθητική που παραπέμπει άμεσα στα Ioniq, με το μοντέλο να σχεδιάζεται πρώτα για την ηλεκτρική έκδοση και μετρά να εντάσσονται σε αυτό οι απαιτήσεις ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Διαβάστε επίσης
Το νέο Kona διαθέτει εξηλεκτρισμένη εμφάνιση με στυλ και ντιζάιν που κοιτάει το μέλλον. Παράλληλα κράτησε και πολλά στοιχεία από τον προκάτοχό του, δείχνοντας ότι δεν θέλει να αποκοπεί από το παρελθόν. Πλάγια διακρίνουμε την χαρακτηριστική γραμμή «Ζ», τους τονισμένους θόλους που δείχνουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του, υπάρχει μια χρωμιωμένη γραμμή που του δίνει στυλ, στο μπροστινό μέρος υπάρχει το νέο σήμα της Hyundai, ένας όμορφος προφυλακτήρας που παραπέμπει σε ηλεκτρικό και μια φωτεινή λωρίδα, που είναι κάτι σαν ένας φωτεινός ορίζοντας και αποτελεί μια μοναδική υπογραφή του μοντέλου. Επίσης, στο πίσω μέρος θα δούμε μια κεραία τύπου καρχαρία, αεροτομή που φέρει το τρίτο στοπ και έναν κόκκινο φωτεινό ορίζοντα που επίσης χαρακτηρίζει το μοντέλο. Το στυλιστικό τμήμα της εταιρείας δίνει την ευκαιρία επιλογής 11 χρωμάτων.
Το εσωτερικό είναι οδηγοκεντρικό, με ένα όμορφο ταμπλό και ποιοτικά υλικά, με κρυφό φωτισμό που έχει 64 χρωματισμούς, υπάρχει διαμορφωμένη κονσόλα και δύο οθόνες 12,3 ιντσών σε ενιαία διάταξη. Η μία οθόνη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η άλλη ως οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Όσον αφορά το τιμόνι, αυτό είναι καινούριο σχεδιαστικά και απουσιάζει το σήμα της εταιρείας.
Το μοντέλο ως προς τις διαστάσεις του δείχνει την οικογενειακή του διάσταση. Υπάρχουν αυξημένοι χώροι τόσο εμπρός όσο και πίσω, προς όφελος των επιβατών. Συγκεκριμένα η πίσω διάταξη των καθισμάτων μεγάλωσε κατά 8 εκατοστά, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος έχει χωρητικότητα 466 λίτρων. Τιμή κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας και η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.300 λίτρα με αναδιπλούμενα τα καθίσματα.
Ως προς τους κινητήρες υπάρχει πληθώρα επιλογών. Στις συμβατικές εκδόσεις υπάρχει ένας κινητήρας ενός λίτρου που αποδίδει 120 ίππους και ένας ακόμη 1,6 λίτρων απόδοσης 198 ίππων. Στην βασική έκδοση υπάρχει ο κινητήρας 1 λίτρων ΜΗΕV 48V με τους 120 ίππους και ακολουθεί η υβριδική έκδοση με τον κινητήρα 1,6 λίτρων και απόδοσης 141 ίππων. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα έρθει στην Ελλάδα η ηλεκτρική έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ένας 48,4 KWh που θα αποδίδει 156 ίππους και ένας 65,4 KWh που θα αποδίδει 218 ίππους.
Η τιμή της βασικής έκδοσης του 1 λίτρου MHEV 48V ξεκινάει από τις 26.290 ευρώ.