Το ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen.
Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.
Διαβάστε επίσης
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει αποσκευές με συνολικό όγκο έως και 532 λίτρα. Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 ίππους) και 545 Nm ροπής. Παρά το μήκος των σχεδόν πέντε μέτρων, το ID.7 είναι εκπληκτικά ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μέτρα. Η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι 16,3 - 14,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και αυτό του δίνει αυτονομία έως 621 χιλιόμετρα. Στην μεγάλη αυτονομία συμβάλλει ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,23cd),ενώ η μετωπική επιφάνεια είναι 2,46 m². Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το υποδάπεδο το 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στην μάσκα και τον μπροστινό προφυλακτήρα επίσης το 10%.
Το Volkswagen ID.7, θα παρουσιαστεί αρχικά στο ελληνικό κοινό με την έκδοση μπαταρίας των 82kWh και αυτονομία έως 621χλμ. Θα έχει με ισχύ 286 ίππων, τελική ταχύτητα 180χλμ/ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 6,5 δετερόλεπτα.